Monday, December 3, 2007

Rok Trkaj - Dihi z mano

Duration: 03:35 minutes
Upload Time: 2007-09-15 11:27:46
User: gvalja
:::: Favorites
:::: Top Videos of Day
Description:

Trkaj - Dihi z mano Sedaj je isto, k da stopu bi na trolo. Jest sm voznik in prevzemam zdej kontrolo. Pozab na šolo, prepust se flowu, prijetno bo, odpravlamo se ke, kamor človeštvo še ni šlo. Globoko k Marijanski jarek, Žurka se bo stopnjevala, dokler ne zasije prvi sončni žarek. Ne povej nikomur, kar si doživel, tvoja skrb se spreminja v pepel, iz pepela Feniks, letiš k E.T. na BMX, po telesu čutiš to k fiks, počasi in z užitkom napreduje, beat srce vzpodbuja, tempo narekuje, v srcu je ulit. Tist, k ste ga čakali pleše z volkovi in vpije s šakali, zdej ste dočakali moč verbalnega prepiha, vse to, vse to, vse to - v času enga diha. Dihi z mano, dihi z mano ... DJ si uzad? Prpravleni smo za napad, prklop me, da jih derem stereo. Odkar v discmana Klemna Klemna dou, takrat barvo svoje duše sm spoznou. Predou življenje v rap, nkol prčakvou nazaj nč nism, razen neki vriskov in neki rok v zraku, kadar mikrofon prtiskam. A ti me hočeš bliskat? Si faca na sprednji strani časopisa, evo, ščijem ti po cajtngu, evo ti rumenga tiska! Tlesknem s čeveljci, k Doroteja, da odnese me v svet, kjer ideja je z ljudmi konstantna veza - jebeš to, njemu je in bo sam dobra marketing poteza, pretveza angelčka, hudič uspodi ponavad, k mi hoče keš dat - zdraviu, s kerim se je moč zastrupt, zato lahko me plačaš, ampak ne morš me kupt. MC-ja morš čutit in to je tisto, kar je glavn. Nism sam en papak, k je poleg plate izdou še sebe zravn. Ostanem čist naravn, flow k veter piha, vse to, vse to, vse to - v času enga diha.

Comments

No comments: